lurad!

har tagit hål i naveln woohoo;D

men efer mådde jag jättedåligt, spydde och allt, så när pappa och Marie skulle gå in på JC sätter jag mig på en bänk utanför istället och väntar. plötsligt kommer en liten flicka på typ 8-10 år fram till mig. hon pratade i telefonen med sin kompis.

Flickan: måste man vara femton år för att skjuta en älg?

Jag: eh..va? vad menar du med skjuta en älg??

Flickan: Ja asså min kompis har ett gevär och hon vill använda det, så hon tänkte skjuta en älg eller en fågel eller något måste man vara femton då?

Jag: eh asså...?

Flickan: du kan vara lugn hon ska inte skjuta en människa!

Jag: nej men får hon inte haha..?

Flickan(till kompisen i telefon) aa nej det får u inte men du, ta pistolen istället!


Haha jag fattade ingenting, men sen kom det en tjej till mig och sa att jag bivit filmad av en dold kamera haha, så nu kommer jag vara med i någon program i höst, typ som pensionärsjävlar fast med barn höhö!

Var säkert skitsnygg också efter att ha spytt och allt :S


pussen!


Kommentarer
Postat av: sooooophia

kan du lägga upp bild på piercingen??:)

2010-12-29 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0