Juldagen

Hejhopp!

Kom precis hem från morfar, mina hypergulliga kusiner var också där så det var ruuligt.

Har inget att säga direkt men eftersom ingen annan heller verkar ha det så.. mamma och jag ska väl snart ha våran julmiddag, haha, nu vill jag nästan att allt det här ska sluta! Orkar inte mer jul nu.. bara julklappar! ;)

Imorn ska Elin och jag ta en tripp till Sigtuna haha, nej men en släkting till mej bor där så vi ska väl dit och typ mysa och åka skridskor. :)

Åh så irriterande! Glömde min datornsladd hos pappa så nu sitter jag här med min jävla mac! Usch vad den är seg och jobbig! Jaja, ska inte klaga mer nu.. jo en sak! Dom hade inte pepparkaksdeg på ica så nu kan vi inte gra pepparkakshus! :( Jag och mamma gjorde värdens tuffaste förra året haha, vet inte om jag har någon bild aja skit i det inte så kul för er kanske..

Menmen, mamma vill att vi ska ta julklapparna imorn bitti men nej jag orkar inte, vill bara få det överstökat haha.. får se! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0