Feel this

Heeeeeeejsan är skit arg ! :)

Julafton var ju igår eller förrgår blblabla ,, fick pengar , presentkort , skönhetsprodukter, ehhh chocklad och vad ska man säga typ att få göra om mitt nya rum helt .
Aja det var julklapparna från mammas sida sen har vi ju pappas sida och massa andra så har mer hälften av julklapparna kvar .
Fick ju min vaio laptop av min pappa som en tidig julklapp så en har jag ju fått av han :)

Hahah måste bara säga att min mormor och morfar har typ en hääst som dom fick av mamma i julklapp förra året och den hästen tävlar så jag och august fick lite pengar som den hästen hade vunnit ihop eller va man nu kan säga , ni fatttar nog? :)

OMG imorn flyttar jag !?!?!?!?

Jag vet exakt hur mitt nya rum ska se ut ! har alltid velat ha ett rum med orgentaliskt tema . Liksom med massa ljus och kuddar ah ni fattar nog , Ska hänga upp mina magdans dräkter på vägen hahah det skulle ju passa skit bra haha XD
jag tror det blir bra. Ska få se hela huset imorn har aldrig sett det när det är klart så det ska väl bli spännande.


är somsagt vääääääääääääääääääldigt arg ni föstår inte hur depprimerad jag är !

dom här orden är truuuuuuuuuue !

Hässelby löser alla mina problem , ta mig hem !


och jag saknar min pappa :(


förlåt för ett MYCKET knasigt inlägg , tror jag är hög eller nåt , vill slå mitt huve iväggen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0