Dåliga jag.

Gud jag vet att jag är extremt dålig på att uppdatera, men har verkligen inte lust, senaste dagarna har det varit så mycket med julklappar också :/ Tyvärr kan jag inte säga att jag kommer bättra mig för jag känner verkligen inte för att blogga, och då blir ju bara inläggen tråkiga :S
Jaja har fått jättemånga fina julklappar av mina älskade vänner, är såå glad!
Fick en hårfärg av Lisa som jag just nu har i håret, yay hoppas jag blir blond på riktigt nu igen!

Är så extremt trött! börjar tro att jag har feber, kanske ska kolla upp det? tänk om det är så, vem vill bli sjuk på lovet liksom!?

jaja nu vet ni hur det ligger till i alla fall ;)


//Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0