Dagens inköp!

Hittade äntligen min efterlängtade kavaj! :D ..den ser lite ut som nån draculagrej när man inte har den på sej..men tur att man har det då hähä! ;)
Kollade på den här innan rean så det var ju bra att den blev så billig! Finare i verkligheten..(köpte den igår)


Magtröja till sommaren! :)
Den här tänkte jag ha på nyår..? Omg det är snart ju! Fredag! :D
Body! Skitfin tycker jaaag, speciellt på ryggen hihi. :)

Lite skitstor men det gjorde ingenting! :)



Foundasion, behövde verkligen! (Fast det där är typ gamla flaskan..)

Ooh puder! Har klarat mej utan det suuperlänge nu, skönt att ha ett!

Rött läppstift! Fiiint tycker jag!

Så köpte jag ett par jeans igår också men det blir inge bra bilder på dom så..
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0