Tittut!

Godmorgon!
Tänkte skriva ett litet morgoninlägg här på vår nya fina blogg. :)
Har egentligen ingenting speciellt att skriva, ville bara titta in så blev jag sugen att göra ett inlägg.. vi har inte berättat för någon om den här bloggen än, inte jag iaf, så vi har ju inga besökare alls nu haha, men vi tänkte att vi borde skriva några inlägg först, så därför tyckte jag att det var bra att jag gjorde det nu hihi.


Här är elin, fanny, lisa, jag och fredda på ung08 förra veckan, terese fick inte vara med vet inte varför så här är en söt liten bild på henne:

Fredrika fick vara med igen också! :)

Idag är det skola, skola med lektioner alltså.. det ska bli sååå tråkigt! Jag vill ju ha sommarlov juuu! :(
Nej men hörni, nu ska jag gå och göra te!
Pussar Rebecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0