Tisdag

Hejsan!
Har precis tagit en dusch och sitter och dricker te. :)
För en gångs skull har jag redan sminkat mej, annars gör jag det två minuter innan bussen går.. hehe!

Förresten, jag kollade på den där halsduken på Cubus igår, fast jag tyckte det var lite synd igår för jag hade köpt upp mina pengar på väskan, men nu fick jag "jobba" lite åt mamma, så jag tjänade 200 kronor, nu har jag råd med två halsdukar (det finns en annan på cubus som bara kostar 50 och den jättefina kostar 150), så det blir tooooppen! :D
Är superglad!

Fast en tråkig sak är att dom som vi mailade ang. barnvaktning har inte svarat.. dom kommer nog inte göra det heller. Synd! Men vi får väl sätta upp lappar ist, så kan ju folk välj själva om dom vill ringa eller inte, än tvärtom.. många vill nog inte ha 14åringar.. ;-/

Men pusspuss!

Gammal bild (mörkhårig) :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0