Old friends!

Var på stan med Sigrid och Vera idag, har inte vart med Vera på jättelänge, saknat den tokisen! :)

Söta Vera och sigrid fötter! :D  (Observera att cubus har dammigt golv...)

Som på den gamla tiden, då vi gick i samma klass alla tre och lärarna placerade oss i varsin hörna av klassrummet och inte fick prata med varandra på lektionerna, då skickade vi ju lappar ist haha!

Lite gamla bilder kan jag lägga upp med, inga på mej (tack gode gud!) för då var det jag som var fotografen och tog kort på allt och alla, ungefär som nu fast nu tar jag egobilder så det blir på mej iaf...;)

Oj här var ju jag med ändå, jaja hehe :S

Söta or what?

Vera, sigge och maja! :)

Puss rebecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0