Hihihi!

Jag pratar - ibland.
Jag tycker om - bilar. Ahlgrens alltså.
Jag avskyr när folk - tror att dom är rymdraketer fast dom inte är det.
Kärlek är - bra! :)
Det sexigaste yrket är - icajerrys.
Den värsta känslan är - när man fryser om tårna.
Den bästa känslan är - lycklig.
Jag kommer alltid att vara -  cool.
Det finaste som finns - är nog rätt fint.
I somras - var jag bruuun.
Sist jag grät var - förut, sa jag ju, när jag kollade på film.
Jag kan - ett och annat..
Jag kan inte - rulla tungan sådär häftigt.
När jag vill tänka går jag - och tänker.
När jag bakar så bakar jag - nåt gott.
Min mobiltelefon är - roooosa.
När jag vaknar på morgonen - är jag trött.
När jag går och lägger mig - är jag trött.
Just nu tänker jag på - godiset i min väska.
Bebisar är - små flintskalliga filurer.
Idag har jag - hostat mycket.
I morgon kommer jag - hosta mycket.
Jag vill verkligen - inte hosta mycket.
Min humor är - sjuk. Precis som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0