Henna tatuering!

Nu ska jag försöka berätta en riktigt rolig grej för er...Jag kommer inte lyckas berätta det så det blir lika roligt som i verkligheten...
Jag och Fanny var i Rinkeby och köpte en hennatatuering för typ 15kronor.
Sen åkte vi hem tll mig för att fixa den. Men hålet var jättestort och jag skulle inte kunna rita något fint med en sådan stor öppning, men innanför locket fanns en liten plastgrej som jag gjorde ett litet hål i den med ett örhänge.
Jag skulle kolla hur mycket färg som skulle komma ut ur hålet så jag trök på tuben, men det var jättetrögt!
Sen gick allting så fort, det bara sprutar i mitt ansikte och i mina ögon, och över hela golvet! Eftersom hela plastgrejen lossnade kom det riktigt mycket färg ur det stora hålet.
Jag blev jätterätt och trodde jag hade blivit blind eller något och Fanny som pratade med sin mamma i telefon typ dör av skratt. Jag springer in på toaletten men ser ingenting eftersom jag inte vågar öppna ögonen, när jag tillslut hittar handfatet sköljet jag med massor av vatten samtidigt som jag ropar efter fanny på hjälp.
Det var inget farligt det ända är att jag har nästan osynliga gula fläckar på golvet och i ansiktet. Men gud va vi skrattade!!! Om vi hade fått det på film hade vi vunnit American funniest home videos!


Hoppas ni förstod lite iallafall och att ni orkade läsa hela inlägget :)
Puss Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0