Happy happy.. not

Heeeejsan på er!

Förlåt för uppdateringen från min sida, men jag har pluggat och pluggat matte! Fyyyy vad hemskt det är! :(
Nu behöver jag iaf inte göra någon mer matte fören nästa vecka hemma. Alltid något.. :)

Annars är jag på riktigt dåligt humör. Just nu hatar jag det mesta och dom flesta..

Men jag har köpt två fina halsdukar idag, och det är ju najjs. :D Elin ochTerese var supergulliga och följde med till Cubus efter skolan, så köpte jag upp alla mina pengar igen, men man får hoppas att jag får fler "jobb" av mamma! (a)

Lite tråkiga bilder från idag (har inte vart så duktig med kameran dom senaste dagarna..)
Fanny in focus! ;)


Puss Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0