Ett första inlägg!

Hejsan allihopa (som om vi redan hade några besökare..), Rebecka här!

Det känns riktigt härligt att äntligen få blogga på den här bloggen, så länge som vi har pratat och drömt om den haha. :)

Ja vi bestämde att vi skulle starta en blogg tillsammans den 27e april, fannys födelsedag, när vi satt och firade alla tres födelsedagar på en Kinabuffé.. Vet inte alls hur vi kom fram till att den skulle heta Citronvodka, menmen..!

Vi har fixat nästan hela dagen med designen, ja, vi kämpade och kämpade, vilket man inte riktigt kan se.. snyggare bloggar har ni nog sett, men vänta bara tills vi fixar den ordentligt! :D
Vi hade en väldigt bra först men sen var vi inte nöjda med färger och så, så vi gjorde om hela, trötta och irriterade och ja, lite slarvfel och sånt.. jag är tillexempel lite ihoptryckt haha!
Men ni får leva med det ett tag nu, för jag tror inte vi orkar fixa en ny på rätt länge hehe. :P

Juste, för er som inte känner oss tänkte jag presentera alla lite kort! ;)
Först lilla Elin sötnosen!

Så Fanny älsklingen! :)

Och sist men inte minst jag..


Ja, och för att lära känna Fanny lite bättre kan ni ju kika på den här videon haha! xD


Nu har jag gjort ett inlägg, hejhopp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0