En liten lista.. :)

Lovar du att vara ärlig? Okej då! :)

Du heter:
Rebecka

Smeknamn:
Rebbo

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Ingen speciell.

Beroende av?
Musik!

Vad behöver du mest just nu?
Pengar!

Vad tror folk om dig?
Dom tror nog att jag är blyg och tråkig. :/

Stämmer det?
Njä inte tråkig det tycker jag inte att jag är, men lite blyg är jag nog.. :$

Vad får du oftast komplimanger för?
Allt möjligt, eller ingenting särskillt menar jag.

Vad säger du för att imponera på någon?
"Jag sover utan gosedjur!" Haha nej så säger jag inte för det är inte ens sant höhö! ;)

Hur imponerar man på dig?
..är sej själv! :D

Brukar du skratta för dig själv?
Nää bara om jag kollar på nån kul video på elin eller så! ;D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Nåt skumt kedjemess på engelska :S

Äger du några converse?
3 par *stolt* ;)

Vad har du för mobil?
W595 sony ericsson :)

Hur svarar du i mobilen?
Fäller upp den och sätter mot örat?

Vem ringde du senast?
Mamma

Vad va de sista personen sa som du senast pratade med i telefonen?
Minns inte..

Antal timmar sömn inatt?
Ingen aning!

Sov du ensam?
Hahah neeej

Brukar du komma i tid?
Oftast!

När mår du bra?
När jag inte går i skolan.

När blev du fotad senast?
Vet inte :P

Hur känner du dig nu?
Glad typ :)

Vanligaste färg på dina kläder?
Svart och vitt kanske? Eller inte vet jag!

Vad tycker du om fötter?
Att dom är stora och missbildade!

Vad saknar du?
Sommaren!

Favorit dryck på morgonen?
 Jordgubbste! :D 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Runt tolv eller så på vardagar..

Är du blyg?
Rätt så! :/

Sysslar du med någon idrott?
Bara i skolan -.- 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nee.

Är du nöjd med ditt liv?
Jaa rätt så.

Vad är det värsta du vet?
Skolan.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Ojj vet inte!

Vad längtar du till?
Hösten, fast det säger jag inte t nån!

Har du bra vänner och äkta vänskap?
JA!<3

Vad är det finaste du fått?
Vet inte, har fått mycket fint! Min gitarr är fin! (a)

Vem ringer du när du är ledsen?
Sigrid?<3

Har du strumpor på dig nu?
Japp!

Är det okej att gråta?
Alltid! :)

När grät du senast?
Idag av garv.

Bär du glasögon eller linser?
Nej men ska köpa färglinser! :D

Har du piercing?
I öronen

Vill du gifta dig?
Ja, är redan gift! ;)<3

Vill du ha barn?
Ja fast kan nog tänka mej att vänta lite med det! :O

Är du bra på att laga mat?
Oh I wish!

Hur vig är du?
Som en dörr! :(

Vilken är din favoritglass?
Ben&jerrys eller pipers eller nåt sånt gott! :)

Tror du på ett liv efter döden?
Jag tror på att man får vänta och se!

Bor dina föräldrar tillsammans?
Näpp.

Vilken ögonfärg har du?
Blågröngråbrun?

Hur ofta tränar/motionerar du:
Vi säger väl tvåtre gånger om dagen eller? Okej man skulle vara ärlig... oooh
pinsamt sällan! :$$$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0