Att göra en kort historia lång....

Haha, måste bara berätta om en lite kul grej som hände mej imorse. Nej okej klockan var typ halv tre och nej okej kanske så kul. Men nu har jag redan börjat så jag fortsätter..
Jag skulle gå och möta Elin på stan och var lite seg så jag hde bråttom för hon väntade, så gick jag ner i porten,
så hörde jag någon ropa "Hallå! Hallå!" typ och jag gick tillbaka till hissen för att kolla om det var någon där, men det var det inte så jag typ kollade mej omkring men såg ingen nån stan, så ropa hon igen och så fattade jag att det kom från handikapphissen så jag kollade ner,
ja det är lite svårt att förklara hur det ser ut i mitt trapphus..
men iaf så satt det fast en mamma och två barn i hissen och jag kunde varken trycka upp eller ner dom, och dom ba "Ja, men tack för hjälpen!" men jag ville ju hjälpa men jag visste inte vad jag skulle göra, men jag hade ju lite bråttom så jag drog,
men jag ringde iaf mamma så hon kunde ringa hyresvärden i huset och ja, det löste sej iaf haha!
Det där var ju totalt ointressant men jag har ingenting att göra och kan inte sova..:)
Men nu ska jag plocka undan lite i mitt rum och sen ska jag lägga mej och läsa, så kanske jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0